Nagyszeben utcai árok javítás

Tisztelt Polgármester úr!

Lakossági bejelentésre a Városüzemeltetési Kft. írásban 2021. szeptember 15-ig ígérte a Nagyszeben utcai árok javítását (Kü/2021/001121 előzményi szám: Bü/2021/002322(75252) az elmúlt több mint 7 hónap alatt nem történt semmi. Milyen következménye van, a lakosság számára küldött írásbeli ígéret be nem tartásának?

A Városüzemeltetési Kft. hibabejelentés oldala az alábbi szöveget tartalmazza:

„Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a beérkezett – nem közvetlen életveszélyt jelentő – bejelentések általános ügyintézési határideje 15 munkanap. Amennyiben bejelentésével kapcsolatban visszajelzést vár, azt munkatársaink minden esetben elektronikus úton eszközlik.”

Mit gondol a lakosság számára közzétett szöveg minőségéről?

Nem természetes Kaposváron már, hogy a bejelentésre válaszoljanak?

A cég munkatársai a visszajelzést eszközlik? Ez mit jelent a valóságban?

A Nagyszeben utcai árok javítását melyik napon végzik el? Küldenek-e bocsánatkérő levelet a megtévesztett bejelentőnek, panaszának 7 hónapon keresztüli semmibevétele miatt?