VÍZI-KÖZMŰ INTERPELLÁCIÓ
2023. november 2-án Halottak napjának estéjére hívott össze rendkívüli Közgyűlést az itt élők víziközmű vagyonának ingyenes átadásáról szóló megállapodás újbóli elfogadása miatt. A jogszabálysértő 2023. január 27-re halasztott ülésen történt áterőszakolt, közjogi érvénytelenséget jelentő döntés miatt fogadtatta el ismét a teljes megállapodást?
A jogszabályi alap nélküli rendkívüli ülésre beterjesztett napirendi pontokat javasoltam levenni napirendről és arról a törvényben megkövetelt nyilvánosság elvének betartása érdekében a novemberi munkaterv szerinti ülésen megtárgyalni. Polgármester sokadik távolléte alatt alpolgármester olvasta fel interpellációmra a válaszát a szeptemberi ülésen, ezek szerint a november 30-i ülésen ráért volna döntést hozni a testület a vízi-közmű megállapodásról.
Miért korlátozta a döntés nyilvánosságát? Elhiszi, hogy korlátlanul összehívhat jogszabályi korlát nélkül rendkívüli ülést, ahol az itt élőket kizárhatja a nyilvános döntésből?
2023. szeptember 21-i közgyűlésen kérdésemre válaszolva kijelentette, hogy: NEM LESZ LAKOSSÁGI VÍZDÍJEMELÉS. „Lakossági vízdíj emelést nem akar és nem is lesz.” Megmeri ezt erősíteni az átadás után? Milyen jogszabályi vagy szerződéses garanciája van a kijelentésének? Ugyanaz a megtévesztés, mint a NEM LESZ FOGYASZTÓI GÁZÁREMELÉS! lassan mondta egy akkor kormánypárti politikus.
Konkrétan mekkora összeget és mely utcákban fordít az állam a karbantartásra, felújításra, amely az állami árbefagyasztás miatt 60 md Ft-ra rúg? Mikor lesz minden utcában iható, színtelen, szagtalan a csapokból folyó víz?
Miért ír alá titoktartási rendelkezést? Miért kellett mindkét ülést munkatervben a Közgyűlés által meghatározott időponttól eltérő napon megtartani? Mitől fél?
Kaposvár, 2023. november 26.
Tisztelettel:
Dr. Nadrai Norbert József
képviselő